German/Deutsch

Kraftwerk

Re

Post by Kraftwerk » Fri Jul 16, 2010 8:58 am

[cite]dagegen hätte ich ja nichts. Schau dir das mal an ich habe mal ein paar Kommentare rausgepickt[/cite]

Ach daher weht der Wind.Klar, ganz zufällig stösst du auf diese Seiten. Handelt es sich dabei vielleicht um die:

http://www.mywot.com/en/scorecard/pressenet.info
Kann ich verstehn, dass du sauer bist.Du machst dir soviel arbeit, erstellst dir sogar drei accounts,und dann werden die gebannt und du darfst deine Wahrheit nicht als die einzig wahre verkaufen. Och ma n : ((

Tip
Statt pöbeln einfach mal sachlich fragen und die Argumente widerlegen.Habs ja begründet.

:o)

Blueberry Cake Level Member of the WOT Community

phantazm

"how you can trust somebody..."

Post by phantazm » Fri Jul 16, 2010 9:11 am

gerd1976: "How can you trust somebody who have leave 52000 comments in just 9 months and all just badly?"

Well, are there any reasons to warn people of good sites..?

gerd1976: "52000 comments in just 9 months"

Ever heard of blacklists, to mention one possibility? Investigating one scam usually leads to (many) others. Etc...

Anyway, I don't understand why you're picking at ARGH only - how about the rest of us..?

PS: I apologize for writing in english, as this looks like a german thread - but auto translate is still sehr schrecklich...

Kraftwerk

Re:

Post by Kraftwerk » Fri Jul 16, 2010 9:15 am

You checked all comments ?

phantazm

Hmm..

Post by phantazm » Fri Jul 16, 2010 9:42 am

I hope this thread eventually returns to the original topic...

Kraftwerk

Re:

Post by Kraftwerk » Fri Jul 16, 2010 10:01 am

Ich vermute das mal Sonst bleibt nur n Typ, der spamt und fürn hässliches Auto wirbt,den ich in letzter Zeit evtl geärgert hab. aber es ist mir egal welche es ist. Ich finde die Bewertungen/ Kommentare richtig und du ja auch. Sonst würdest du Argmumente liefern,um sie zu ändern.

Prima, wir sind einer meinung

gerd1976

falls du meinst das dass

Post by gerd1976 » Fri Jul 16, 2010 10:34 am

falls du meinst das dass meine Homepage ist :-) dann bleib doch in dem Glauben.
Ich werde Sie dir auch bestimmt verraten.

gerd1976

ok dann wünsche ich noch

Post by gerd1976 » Fri Jul 16, 2010 11:01 am

ok dann wünsche ich noch viel spass dabei ich vergnüge mich lieber mit anderen dingen.
das hier hat nichts mehr mit wissen weitegeben zutun http://www.mywot.com/de/support/wot_works
an alle die das tun, lest euch das nochmals durch und denkt mal eine minute darüber nach
denn sonst wird der ruf von wot in mitleidenschaft gezogen und damit auch diese idee.

Kraftwerk

@all

Post by Kraftwerk » Sat Jul 17, 2010 12:38 am

Thanks for your support :)

Guest

Thanks for your support :) @all

Post by Guest » Sat Jul 17, 2010 3:43 am

@ ARGΗ = you are quite welcome = I never experienced bulling in the net , until yesterday at this tread ........... it goes with the territory , but I guess this time they used the "divide , and conquer " by attacking just one person ----- it back fired when they targeted you . edited 11:43 pm

Kraftwerk

Re:

Post by Kraftwerk » Sat Jul 17, 2010 9:45 am

Thanks again :)

But be sure that this might happen to you too. If you rate enough sites of criminals they will do everything they could do to attack you.Legal action, although there´s not much they can do if you´re comments are eviudenced.And illegal stuff.But you should see it as a compliment. They have to attack since they don´t have arguments. That means you are right:)

Post Reply