Platinum level suggestion

c۞g

Platinum level suggestion

Post by c۞g » Sun Jan 03, 2010 10:50 pm

Everyone has the option to turn "off" other members PMing them on their boards via:
Profile -> Edit -> Privacy Settings and uncheck the check mark box that says,
Allow others to write on my board

Current Gold and all Platinum level members are now the only ones who have access to the mass rating tool.

I feel that members having access to the mass rating tool should NOT have the ability to turn off messages from other members. How can disputes of [ratings] comments take place if no communication is allowed?

It creates more threads on the forum, [url=http://www.mywot.com/en/forum/5226--franky4you t=_self]example[/url], which could and should remain between users. The WOT Staff does a good job at removing board Spam, so Spam is not a reason for "privacy." As a mass rating member, they must be responsible in their ratings and lines for communication should remain open at all times.

Being a Gold or Platinum member with access to the mass rating tool and turning off your board messages from other users is, in my opinion, irresponsible.

Of course, any Gold / Platinum member who either looses the mass rating privilege, or desires not to accept it should have complete control over their board privacy options.

Anyone have thoughts on this?

Xp54321

Agreed

Post by Xp54321 » Mon Jan 04, 2010 1:57 am

The mass rating tool has to be used responsibly. When incorrect ratings happen, communication has to be possible to alert the rating member to correct it.

—Xp54321

Creastery

When we are at the top...

Post by Creastery » Mon Jan 04, 2010 1:01 pm

We should take more responsibility...right?
Turning on PMs to make changes to comments and ratings should be a must for people like as, who are in the gold/platinum range members.
Thank you and best regards,

Creastery
Developer of [url=http://techairlines.com t=_self]TechAirlines[/url]

I have currently retired from WOT.

The Big Bin

-

Post by The Big Bin » Mon Jan 04, 2010 3:36 pm

My vote is Yes as well.

--
Per aspera ad astra

Timo

Re: Platinum level suggestion

Post by Timo » Mon Jan 04, 2010 9:02 pm

I see that many of you endorse g7w suggestion that users with massrating would always have their board enabled. I also like the idea and we will implement it in near future. Thanks for the suggestion.

Guest

If this PM was a Happy New Year wish?

Post by Guest » Fri Jan 08, 2010 12:24 pm

I didn't know at this time that PMs are not possible, when board is closed. I found this (law) later, when I came to a closed board. Sorry if you didn't want to get a Happy New Year wish????

Guest

Amerika isn't everywhere!!! Special Law in Germany!!!

Post by Guest » Fri Jan 08, 2010 2:01 pm

Das Recht auf freie Meinungsäußerung ist ein zweischneidiges Schwert!
Wenn in Deutschland die Personalien (Name eines Menschen) in Zusammenhang mit einem Verbrechen (gleichgültig ob wahr oder unwahr) veröffentlicht wird, dann hat derjenige dessen Namen gepostet wurde, von demjenigen der für das Board/Blog/die einzelne Webseite verantwortlich ist (member), daß Recht auf sofortige Löschung und auf Schadensersatz (etc.)!!! Und diese nette kleine Falle wird beim deutschen MyWOT ganz besonders gerne von bestimmten Usern die bestimmte Betrügerseiten um jeden Preis grün beurteilt haben möchten, genutzt.
In Deutschland hatte ein Vergewaltiger einen Film von seiner Vergewaltigung einer Minderjährigen gedreht. Die Öffentlichkeit wurde bei der Vorlage/dem Abspielen des Beweisstückes vor Gericht ausgeschlossen und die Urheberrechte wurden ihm zugesprochen. Das ist kein Einzelfall!
Schon allein die Nennung eines geschützten Firmennamens in einer schlechten Bewertung kann zu kostspieligen und für PrivatLeute nicht tragbaren Gerichtskosten führen!
Deshalb ist MyWot auf Grund der Anonymität??? für mich und bestimmt auch viele andere auch so attraktiv.
Ist ne nette Sache nen PC durch Viren flachzulegen, dann Sauerei im WWW zu veranstalten und dann vor Gericht zu gehen...
Bitte PMs ermöglichen und öffentliches Board optional ausschließen! Wenn Ihr das nicht ermöglichen könnt, dann werde ich wohl wahrscheinlich um die Löschung des kompletten Accounts bitten, weil dann ist mir MyWOT als engagierter deutscher User einfach zu gefährlich. Bis ich von MyWOT die IP des Posters auf meinem Board habe, da sind schon die ersten Gerichtsverhandlungen gewesen. Das könnt Ihr vergessen!!!
Sorry aber wir wurden schon mal von Sicherheitsunternehmen als staatliche Men in the Middle Provider im TOR Netzwerk angeschwärzt, als ein Hacker zu ner amerikanischen Botschaft in Nordeuropa meinte, die Botschaft sollte Ihre eMails nicht unverschlüsselt über zahlreiche TOR - Server in China und Russland schicken. Da war was los!!! Danke nicht noch einmal! Die schicken von mir aus in Zukunft Ihre eMails zur Abzeichnung zuerst zur Alkaida...
+++
Das öffentlich kommnikative Bedürfnis von G7W in Ehren, aber bevor ich auch noch teuer dafür bezahle, daß andere nicht im Sumpf des WWW landen, na dann finde ich garantiert ne schönere Beschäftigung.
Sorry bekommt nicht jeder ne Ehrenmedallie, der sich fürs Vaterland und Gerechtigkeit engagiert, manche (meinen Vater) lassen Sie auch in 4,5qm Rattenkot gerne verrecken, wenns ein peinliches Engagement ist und das war mir kurz gesagt eine zu einschneidende Erfahrung!
Die Schweizer finde ich übrigens weiterhin gut und wenn Ihr noch soviel findet hpHost, etc. ist auch nicht ohne Fehler!
Werde versuchen den Text später noch ins Englische ordentlich zu übersetzen.

Guest

Erste Meldung + von MyWOT gekauftes Zertifikat

Post by Guest » Fri Jan 08, 2010 2:38 pm

Hatte gerade die erste Meldung PM im Board. Seine eigene Homepage ist durch ein gekauftes MyWOT Zertifikat wohl ganz sicher geschützt.
In seiner Nachricht an mich, Bemerkte er eine falsche positive Bewertung bei einem Glücksspielanbieter und bietet auf seiner eigenen HP selber Listen von guten und schlechten Paidmailern etc an.
Seine HP würde ich wegen Popups und den Inhalten sicherlich rot bewerten...
Ich spar es mir aber!!!!!!!
Liebes MyWOT wenn Ihr mich raus haben wollt, dann kündigt doch einfach mit ner netten Mitteilung den Account. Wäre sicherlich weniger ärgerlich, als das was hier wohl noch auf mich/uns zu kommen wird.

So Leute habe für heute die Schnauze voll von MyWOT!

Guest

Certainly you were not

Post by Guest » Fri Jan 08, 2010 2:56 pm

Certainly you were not talking about you fed up!
Oh gee shut up (with all due respect) and get back in the fight!
Heidi-Ann

~Just call me Eve, Now hows that apple taste~

Sami

Re: Amerika isn't everywhere!!! Special Law in Germany!!!

Post by Sami » Fri Jan 08, 2010 2:58 pm

I don't follow. Why do you need to know the IP address of someone posting a public message on your board? You aren't responsible for the messages someone else posts, whether it's on your board or somewhere else. You can obviously delete any messages you don't want to keep. It's still important that people are able to contact you.

Post Reply